piątek, 1 czerwca 2012

Prolog + Bohaterowie


Armina Patience Malik
18 lat
Nie pamieta swojego wcześniejszego życia..
Zna tylko to co wydarzyło sie po porwaniu
Ma roczną córeczkę Marise..
Jej opiekunami któży wzieli ja pod swój dach są Mery i Brian..
MA tylko ich i nikogo innego
Pewnego dni dowie sie szokującej prawdy o sobie. 
Nie wie co umie robic ani co lubi..Ma nieprzywracalna amnezje..
Lubi słuchać muzyki..Kocha swoja córeczke i stawia ja na pierwszym miejscu
Pewnego dnia jej rodzice giną a ona dostaje w spadku stacje radiową gdzie przeprowadza audycje..
Jej zajęciem jest także prowadzenia spotkań z młodymi matkami takimi jak ona.
Nie ma chłopaka..


Marisa Isabella Malik
wiek jeden roczek
Ojciec nieznany
Matka Armina


ONE DIRECTION 

Liam, Harry, Zayn, Louis, NIall
Nie bede opisywać bo kazdy zna....




WSTĘP

Cześć wszystkim nazywam się Armina Patience Malik..
Mam 18 lat.
Każdy mówi że jestem siostra lub kuzynką tego sławnego Malika..
Chciałabym..tymczasem moje zycie jest zupełnie inne
21 miesięcy temu zostałam wyrwana z rąk porywaczy..
Od tamtego czasu mam amnezje podobno juz nigdy nie przypomne sobie co było przedtem
Pomimo młodego wieku mam małą córeczke..
Zrobiłabym dla niej wszystko jest moim oczkiem w glowie..
PO porwaniu zajeło sie mna bezdzietne małżeństwo Mery i Brian..
Nigdy nei poznałam prawdziwej rodziny...
Nie mam tutaj zadnych przyjaciół po całyczas siedziałam w domu zajmując sie Marisą..
Nie potrzebowałam pieniedzy bo utrzymywali mnie moi opiekunowie..
Mery jest dyrektorką w redakcji a Brian ma stacje radiowa gdzie przeprowadza wywiady z ważnymi osobistościami..Wczoraj miałam 18 urodziny..
Moim prezentem było to ze moge prowadzic własna stacje radiową oraz piekny samochód..
Za tydzień miałam zaczynać spotkania z młodymi matkami takimi jak ja tylko ze one jeszcze nie urodziły..chce pomagać innym tak jak inni pomagaja mi..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz