piątek, 1 czerwca 2012

Rozdział 4

- Witam wszystkich Jestem Armina Malik a dziś razem ze mną jest zespół One Direction..ich chyba nie musze przedstawiać..? zacznijmy moze od tego kim są...Jest to irlandcko brytyjski zespół grajacy muzyke popową..połączył ich program x- factor..teraz są jak bracia...miałam okazje ich poznac..jacy są.? fantastyczni..opiekuńczy...dobra to teraz moze pare plotek..- powiedziałam

-  Jakie plotki do ciebie napłyneły ?- spytał Liam

- Troche ich tutaj jest..ale spróbuje wybrać najciekawsze..wiec pierwsze pytanie do Liama..- powiedziałam - Czy to prawda ze Oświadczyłes sie Danielle...?- spytałam

- Niestety ten fakt nie jest jeszcze prawda ale kto wie to moze sie neidługo zmienić...- powiedział

- A jak wam sie układa..?- spytałam

- Świetnie..pomiomi iż dzieli nas duża odległość to my i tak bardzo sie kochamy...najważniejsze jest to ze wywołuje na jej twarzy usmiech a ona na mojej..to neisamowite uczucie kochac kogos tak mocno i to samo uczucie dostawać z drugiej strony..- powiedział

- Ciesze sie ze wam sie układa i oby było tak dalej..teraz kolej na Harrego..czy to prawda że chcesz zmienic swa fryzure na proste włosy..?- spytałam

- Oczywiscie ze nie bez moich loków nie jestem juz tą samą osobą..- powiedział

- Jego loczki są takie sexi..- powiedział Louis..

- Tak my wiemmy..Larry forever..ale nei okazujcie swoich uczuc publicznie..- powiedział ze smiechem Zayn..

- No to moze teraz pytanie do Zayna..- powiedziałam

- Ciekawe czy usłysze na swój temat cos czego nie wiedziałem../- spytał

- To ty odpowiedz mi na to pytanie...- ostatnio nie było cie na koncercie...co takiego sie stało..gazety pisały że brałes wtedy rozwód ze swoja była żona którą poslubiłeś w Vegas...- powiedziałam

- To masz ciekawe informacje..nigdy nie byłem w Vegas i nie miałem zony..byłem na ślubie mojej cioci..- powiedział

- To moze Niall..?

- Jasne pytaj o co chcesz..- powiedział

- Do gazet wyciekły zdjecia na których widac ze palisz papierosy jak to skomentujesz..- powiedziałam

- Normalnie..wiekszosc z tych zdjeć to photoshop ale neiktóre to naprawde ja..czasem zdarza mi sie zapalić gdy jestem bardzo zdenerwowany ale to jest naprawde żadkość..- powiedział

- No to został nam Louis..hmm...duzo tego na twój temat...- powiedziałam

- Wybierz coś..- odpowiedział

- No dobra...więc pytanie brzmi..czy ty i El nadal jesteście razem..?

- Oczywiście ze tak..kochamy sie nawzajem i jesteśmy razem narazie nic nie wskazuje na nasze rozstanie..- powiedział

- Dobra to teraz cos zaśpiewajcie bo chce usłyszec wasze anielskie głosy..- powiedziałam zaśpiewali 3 piosenki...naprawde dobrze spiewali..a teksty były głębokie..

- Teraz pytania od fanów..- powiedziałam

- Jasmin z londynu...Zayn prosze cie przestań palic..wiem ze to trudne bo tez kiedys paliłam...prosze cie spróbuj dla siebei i dla swoich fanów..czy chociarz sprubujesz..?- przyeczytałam

- Jasmine..to miłe ze troszczysz sie o mnie..wiele razy juz próbowałem jeśli sama kiedys byłas w nałogu to wiesz ajk jest mi trudno..obiecuje ze kiedyś rzuce ale nie wiem ile to potrwa..Prosze o zrozumienie..- powiedział

- Chłopcy kolejne pytanie...tym razem z Francji.. od Belli..Cześć chłopcy czy wiecie juz do jakiej piosenki bedzie kolejny teledysk..?

- Bella hm...ładne imie...tak ta piosenką będzie More than This..juz nie długo teledysk powinien pojawić sie w internecie..wcześniej powiadomimy fanów na tt.- powiedział Harry

- niestety to koniec na dzisiaj..niedługo znów bede goscic chłopców z 1D ale tym razem beda odpowiadać tylko na wasze pytania..- powiedziałam

- Żegnajcie..kochamy was..- powiedzieli chłopcy..

- Chłopcy byliście swietni dziękuje wam..ja biore Marise..i ide do domu idziecie ze mna..jest już puźno a mała pewnie jest spiąca..- powiedziałam

- Jasne ze idziemy..- powiedzieli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz